Tillbaka till startsidan

Hon dansar och ler.

Var jag än går, så är du med mig. En trogen följeslagare i alla väder. Du vet bara inte om, du vet inte om det än. Att du går runt i mitt huvud, där du dansar och ler. Du dansar och ler.

Första gången jag såg henne, stod jag helt still. Jag vågade inte säga något, jag sa nog ingenting. Hon vet inte om det än, nej, hon vet ingenting.

Att hon går runt i mitt huvud, där hon dansar och ler, hon dansar och ler.

Hon dansar, hon dansar och ler. Hon dansar och ler. Jag vill höra andetag, se hur natten blir till dag (med dig, med dig), Våra kroppar är som en, pulsen slår som bara den (i dig, i mig), sluta aldrig dansa och le.

Men så kom den där dagen, då du sa till mig: Att du inte kan besvara det jag ger till dig. Nu så är det bara en sak som du inte vet. Att du går runt i mitt huvud, där du dansar och ler, du dansar och ler.

Hon dansar, hon dansar och ler. Hon dansar och ler. Jag vill höra andetag, se hur natten blir till dag (med dig, med dig), Våra kroppar är som en, pulsen slår som bara den (i dig, i mig), sluta aldrig dansa och le, sluta aldrig dansa och le, sluta aldrig dansa och le.


Sandön, Smögen, 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0